Subject: Fwd: Taotlus 319027.
From: Eneli Niinepuu <[email-masked]>
To: Mati <[email-masked]>, H <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Date: Mon, 26 Nov 2018 21:00:42 +0200

Tere,

Edastan Elektrilevi OÜ kirja. Kas see pakutud lahendus sobib?

Parimat
Eneli

-------- Forwarded Message --------
Subject: 	Taotlus 319027.
Date: 	Mon, 26 Nov 2018 14:57:28 +0200
From: 	Sander Tiismaa <[email-masked]>
To: 	[email-masked] <[email-masked]>

Tere!

Olen Elektrilevi OÜ võrgu planeerija Sander Tiismaa. Minuni jõudis kiri, 
et Teil on tehniliste tingimustega seoses küsimusi.

Nagu ma kirjast aru saan, siis teeb muret see, et kaabelliini hakatakse 
alates alajaamast ehitama. Tegelikuses on Teie kinnistu toide 
planeeritud olemasolevast mastalajaama Lagedi Haigla:(Rae) fiidri F1 
õhuliini mastist tunnusega 9.  (Pilt manustes, sinise ringiga 
ümbritsetud mastist toide, kaabelliini trassi tegin oranži joonega).

Teie pakutud variant C ei sobi see tõttu, et liitumiskilbi asukoht jääks 
tarbimispunktist liiga kaugele, et tagada kvaliteetne võrguühendus. 
Tarbimiskoha ja liitumiskilbi asukoha vahemaa ei tohiks olla pikem kui 
80meetrit.

Lugupidamisega

Võrgu planeerija

Sander Tiismaa

+37258608691